Tässä onkin mennyt vähän aikaa viimeisestä jutusta... Olin oikeestaan jo unohtanu koko blogin ja aattelin etten jaksa tätä enää kirjottaa kunnes sitten serkku kerto omasta blogistaan ja muistin taas tätä omaani. Vähän aikaa meni ennen kuin ees löysin tän, niin hyvin olin jo päässy unohtamaa, mutta tääläpä taas ollaan! :D Katotaan nyt jos kolmas yritys tuottas jotain...

No mikään ei oikeestaan oo tässä nyt muuttunu, tulevaisuus on yhä yhtä avoin niinkuin ennenkin ja vaihtoehtoja on ihan liikaa tai liian vähän. Kesä tulee hyvällä vauhdilla ja alan itekkin heräilemään talviunestani. Toivottavasti tämä lisääntyvä valo ja lämpö sulattais jään mun aivoista ja tajuisin vihdoin ruveta tekemään jotain tällä mun elämällä... Ehkä on liian myöhästä ruveta kapinoimaan mut toisaalta mua ei kiinnosta paskaakaan!!!!!!!! Ehkä mä tarviin jonkinlaisen herätyksen ennenkuin tajuun mikä on mun elämän tarkotus, mitä mun kuuluu tehä tällä elämällä. Ja en tiiä onko tässä blogissa itkemsestä mitään hyötyä mut on se kait eka askel et tunnustaa ongelman. Eli olen laiska paska joka ei osaa päättää mitä haluaa. Se ilmenee monessakin asiassa kuten kaupassa käynnissä. Mut joo nyt käännän musat täysille ja lopetan tän uikutuksen! Adioos hemmot!!